U caricatore magneticu hè un equipamentu specializatu per trasmette articuli ferrosi (cum'è unghie, viti, etc.) à un locu specificu, chì hè largamente utilizatu in e linee di fabricazione è di assemblaggio. Questa hè una descrizzione dettagliata di u caricatore magneticu:
Principiu di travagliu
A macchina di carica magnetica adsorbe è trasferisce l'articuli ferrosi à a pusizione designata attraversu u magnetu forte integratu o un cinturione trasportatore magneticu. U principiu di travagliu include principalmente i seguenti passi:
Adsorption di l'ughjettu: L'uggetti ferru (per esempiu, unghie) sò distribuiti uniformemente à l'estremità di input di a macchina di carica per vibrazione o altri mezi.
Trasferimentu magneticu: Un magnetu putente integratu o un cinturione trasportatore magneticu adsorbe l'articuli è li move nantu à un percorsu stabilitu per azzione meccanica o elettrica.
Separazione è scaricamentu: Dopu avè ghjuntu à a pusizione specificata, l'articuli sò dislodged da u caricatore magneticu da i dispositi demagnetizing o metudi di separazione fisica per passà à u prossimu prucessu di trasfurmazioni o assemblea.
Descrizzione di u prucessu:U travagliu hè versatu in u mo hopper (cù una primavera) da u quadru di materiale, è ci hè un dispositivu di vibrazione sottu u hopper. U dispusitivu di vibrazione travaglia per distribuisce uniformemente a pezza in a tramoggia nantu à u cinturione trasportatore elevatu. Ci hè un forte campu magneticu nantu à u spinu di u cinturione trasportatore, chì succiona a pezza di travagliu da correre longu a trajectoria rossa à a cima. Quandu u campu magneticu forte righjunghji u cima, hè riciclatu, è u pezzu di travagliu casca in u prossimu pianu di travagliu di u prucessu.