Benvenuti à i nostri siti web!

Modu di aghjustamentu è funziunamentu di a macchina di laminazione di filu

I. Funzionamentu di uRotolatrice di fili pò esse fattu da cambià a pusizione di travagliu di u selettore, chì ponu selezziunà u rolling automaticu è u rollu di pede è ancu u rolling manual.

Modu di ciclu automaticu: avvià u mutore idraulicu, gira u selettore in automaticu, è aghjustate u tempu d'ingressu automaticu è u tempu di ritornu di u sediu secondu u requisitu di pressione idraulica rispettivamente. À questu tempu, u sediu scorrevule esegue u muvimentu di alimentazione sottu a pressione idraulica cuntrullata da u relé di u tempu in avanti, è u sediu scorrevule porta u muvimentu di permanenza in daretu sottu u cuntrollu di u relé di u tempu in daretu.

Modu di ciclu di u pede: Inserite u connettore di u filu di u pede, quandu u relé di u tempu smette di travaglià, utilizate l'interruttore di goccia di u pede, u sediu scorrevule avanza sottu à a pressione idraulica, alzate u pede dopu avè finitu u travagliu, u sediu scorrevule torna sottu à a pressione idraulica. pressione idraulica.

Ci sò dinù parechji tippi di rolling machine, cumpresilaminatrice a tre assi, macchina di laminazione di viti, macchina di rotulazione automatica, etc., pò esse operata secondu a situazione attuale.

Siconda, quandu si stallanu a vite, a biela di cunnessione deve esse pulita. Quandu si carica è scaricate u roller, u sediu di supportu di a rota di u rollu deve esse sguassatu separatamente è u rollu deve esse stallatu nantu à a barra di a rota. Aghjustate i rulli di l'auger à a pusizione assiale desiderata cù l'aiutu di e rondelle di regulazione. L'estremità di i dui rulli deve esse aghjustate à u pianu horizontale in quantu pussibule è e rondelle deve esse cumminate trà u roller è u supportu di supportu per impediscenu u muvimentu assiale di u roller.

iii. U sediu di supportu deve esse situatu in u centru di u travagliu. Quandu u diametru di u pezzu rotulatu cambia, a pusizione di u sediu di supportu deve esse cambiatu. Metudu di regulazione: Allentate i dui bulloni di fissazione, move u bloccu di supportu in a pusizione necessaria è stringe i bulloni.

Quartu, u bloccu di supportu hè muntatu nantu à u sediu di supportu, a cima hè saldata cù carburu, allentate i bulloni di fissazione di u bloccu di supportu, aghjustate l'altezza di u bloccu di supportu aghjunghjendu o sguassate shims à u fondu di u bloccu di supportu, è dopu. fissa i bulloni. L'altezza di u bloccu di supportu ghjoca un rolu impurtante in u prucessu di rolling.

(1) L'altezza di u bloccu di supportu dipende da e specificazioni di u pezzu di travagliu, è pò esse ligeramente più altu o più bassu sicondu i diversi materiali di u travagliu. In generale, per l'azzaru ordinariu, l'azzaru di carbone di alta qualità è i pezzi di metalli non ferru, u centru di u travagliu pò esse ligeramente più bassu di u centru di u roller bar 0-0,25 mm. Per i pezzi di l'acciaio in lega d'alta qualità è in acciaio inox, u centru di u travagliu pò esse ligeramente più altu ch'è u centru di u roller bar. In usu, l'utilizatore deve aghjustà secondu a situazione attuale.

(2) A larghezza di u blocu di supportu deve esse basatu annantu à u fattu chì a rota rotante ùn scontru cù u bloccu di supportu durante u rolling. Per i pezzi di travagliu cù diametri menu di M10, a larghezza deve esse pigliatu vicinu à a larghezza permessa. Per i pezzi cù diametri sopra à M10, a larghezza superiore di u bloccu di supportu hè permessa di esse più grande, ma ùn deve micca più di 18 mm.


Tempu di Postu: 23-Nov-2023