Benvenuti à i nostri siti web!

A storia è u prucessu di pruduzzione di u filu spinatu

Intornu à e pagine di u mità di u XIX seculu, a migrazione di l'agricultura in i Stati Uniti hà vistu a maiò parte di l'agricultori cumincianu à sbulicà i terreni deserti, movendu versu u punente versu a pianura è a fruntiera sud-ovest, rispettivamente. Quandu l'agricultura migrava, l'agricultori diventonu più cuscenti di l'ambienti cambianti, chì marcavanu un cambiamentu graduali da i boschi di a regione orientale à u clima di pasture più secche di l'Occidenti. A diffarenza di a temperatura è u locu geugraficu hà purtatu à e piante è abitudini assai diffirenti in i dui spazii. Prima chì a terra era sbulicata, era rocciosa è mancava d'acqua. Quandu l'agricultura si trasfirìu, a mancanza di strumenti è tecniche agriculi adattati in u locu significava chì a maiò parte di a terra ùn era micca occupata è micca reclamata. Per adattà à u novu ambiente di piantazione, parechji agricultori cuminciaru à stallà recinzioni di filu barbed in i so spazii di piantazione.

A causa di a migrazione da u livante à l'ouest, à u vastu numeru di persone per furnisce materie prime, da u livante iniziale anu custruitu mura di petra, in u prucessu di migrazione à punente è truvaru assai arburi alti, recinzioni di lignu è da a prima. i materiali in questa zona si sviluppau gradualmente à u sudu, à quellu tempu u travagliu economicu è lasciate chì a custruzzione diventa assai faciule, ma in a parti più occidentale per via di a petra è l'arburi ùn sò micca cusì abbundanti, a fence ùn hè micca cusì largamente stallata. Ma in l'estremu punente, induve a petra è l'arburi ùn eranu micca cusì abbundanti, l'esgrima ùn era micca praticatu assai.

In i primi tempi di a ricuperazione di a terra, per via di a mancanza di materiali, u cuncettu tradiziunale di u populu di fences pò ghjucà un rolu protettivu in i so propri cunfini da altre forze esterne per distrughje è trampled da l'animali, cusì u sensu di prutezzione hè assai forte.

A causa di a mancanza di legnu è di petra, a ghjente hà cuminciatu à circà l'alternative à e fence per prutege i so culturi. À l'iniziu di l'anni 1860 è 1870, a ghjente hà cuminciatu à cultivà e piante cù spine per l'esgrima, ma cù pocu successu per via di a scarsità di e piante, u so prezzu altu, è l'inconveniente di a custruzzione di e fence, sò stati abbandunati. A mancanza di scherma hà fattu u prucessu di sbulicà a terra menu successu. Ùn era micca finu à u 1873 chì un novu studiu hà cambiatu a so situazione quandu DeKalb, Illinois, hà inventatu l'usu di barbed wire per mantene a so terra. Da questu puntu, u filu barbed hè ghjustu intrutu in a storia di l'industria.

Prucessu di pruduzzione è tecnulugia.

In Cina, a maiò parte di e fabbriche chì producianu filu barbed utilizanu filu galvanizatu o filatu plastificatu direttamente in filu barbed. Stu metudu di braiding è torce u filu barbed aumenta l'efficienza di a produzzione, ma qualchì volta hà u svantaghju chì u filu barbed ùn hè micca abbastanza fissu. Cù u sviluppu di a tecnulugia, avà ci sò parechji pruduttori cuminciaru à aduprà l'aghjuntu di qualchì prucessu di crimping, cusì chì a superficia di u filu ùn hè micca cumpletamente arrotondatu, chì migliurà assai l'estabilizazione di u filu barbed.


Tempu di Postu: Nov-01-2023