Benvenuti à i nostri siti web!

Asciugatrice di tippu rotativu

Descrizione breve:

L'essiccatore speciale per chips di legnu hè cuncepitu è ​​fabricatu per asciugà a serratura, picculi chips di legnu è impiallacciatura di lignu. Hè carattarizatu da una grande produzzione di secca, un effettu notevule di risparmiu d'energia è pocu mantenimentu. U principiu di funziunamentu principalu hè: chips di legnu entra in u tamburinu rotativu da u pipa soffiante è u corpu di cilindru rotativu inseme, u materiale in u cilindru fluidizazione bollente, l'aria calda è u materiale toccu cumplettamente, siccazione cumpleta.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

specificazione

Nome Asciugatrice rotativa
Potenza tutale 14 kW
Output 800-1000kg/hr (dipende da i materiali)
Outsize 11000 * 1600 * 1500 mm
Dimensione di u trasportatore di alimentazione 2600 mm ¢ 220
Alimentazione di u trasportatore 1,1 kW
Dimensione di u trasportatore di scaricamentu 3000 mm ¢ 220
Scaricà a putenza di u trasportatore 1,1 kW
Pesu tutale 2800 kg
Cumpunenti Includendu trasportatore di alimentazione è scaricamentu, armadiu di cuntrollu, senza stufa, custruì in locu.

intruduce

L'Asciugatrice Rotary hà una grande capacità di trasfurmazioni, un bassu cunsumu di carburante è un pocu costu di asciugatura. L'asciugatrice hà e caratteristiche di resistenza à a temperatura alta è pò utilizà l'aria calda à alta temperatura per asciucà rapidamente i materiali. Scalabilità forte, u disignu piglia in contu u marghjenu di pruduzzione, è ùn ci hè bisognu di rimpiazzà l'equipaggiu ancu s'è a pruduzzioni aumenta in pocu modu. L'attrezzatura adopta a struttura di a rota di trascinamentu d'allineamentu centru, è a rota di trascinamentu si adatta bè cù l'anellu di rotulu, chì riduce assai l'usura è u cunsumu di energia. A struttura di a rota di stop appositamente cuncepita riduce assai a spinta horizontale causata da u travagliu di inclinazione di l'equipaggiu. Forte resistenza di sovraccarichi, funziunamentu di cilindru liscia è alta affidabilità.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi