Benvenuti à i nostri siti web!

Precauzioni per l'usu di a macchina automatica per fà unghie in bobina

Questumacchina automatica per fà unghie in bobinahè l'attrezzatura di saldatura automatica cù alta frequenza è alta velocità.Mettite l'unghia di ferru in a tramoggia per abbandunà automaticamente, u discu di vibrazione organizza l'ordine di u chiovu per entra in a saldatura è formanu unghie in ordine di linea, è poi immergete l'unghia in pittura per a prevenzione di a ruggine automaticamente, secca è cunta automaticamente per rotulà in rotulu. -shape (tipu flat-top è tipu pagoda) .Questa machine à unghie bobina realizes l'automatizazione è a continuità di a fabricazione di unghie, chì migliurà assai l'efficienza di u travagliu è riduce l'intensità di u travagliu.

Precauzioni per l'usu di a macchina automatica per fà unghie in bobina

1. Verificate s'ellu a tensione di alimentazione hè uguale à a tensione di input di l'equipaggiu per prevene u risicu di scossa elettrica.

2. Verificate se ogni miccanisimu muvimentu hè flexible.Se ci hè qualchì anormalità, deve esse riparata o rimpiazzata à tempu.

3. Verificate s'ellu i buttoni è i switch limite sò nurmali, è s'ellu si trova qualchì difettu, deve esse trattatu in u tempu.

5. Verificate s'ellu u nivellu di l'oliu idraulicu hè in u spaziu specificu.

6. Verificate tutti i tubi è valve per a fuga.

7. Verificate s'ellu a resistenza d'insulation di ogni circuitu di cuntrollu elettricu hè in u intervallu specificatu.S'ellu ùn risponde micca à i requisiti, deve esse riparatu o rimpiazzatu in u tempu.

8. Verificate se l'oliu in ogni cilindru di travagliu, stazione idraulica è tank d'oliu hè normale.

9. Verificate s'ellu ci hè aria in l'attrezzatura è i tubi, è s'ellu hè cusì, sguassate o rimpiazzate à tempu.

10. Hè strettamente pruibitu di apre u cambiamentu di u tank di carburante è a tappa di a stazione idraulica durante l'operazione di l'equipaggiu.

11. Quandu si chjude, deve prima disattivà a putenza di ogni stazione idraulica, dopu spegne l'interruttore principale, è mette tutti i switches manuali in a pusizione "ON".Quandu tutti l'equipaghji smettenu di funziunà, tutti l'interruttori manuali ponu esse posti in a pusizione "OFF" è l'alimentazione principale pò esse tagliata.


Tempu di post: Apr-18-2023