Benvenuti à i nostri siti web!

Precauzioni per l'usu di a macchina di recinzione di catena

L'apparizione di a macchina di fence link catena ci hà purtatu assai cunvenzione è risparmiatu assai tempu è risorse umane.Chì prublemi deve esse prestatu attenzione in a produzzione di a macchina di recinzione di a catena?Principalmente e seguenti dumande.

1. A macchina di fence link chain hà bisognu di operatori prufessiunali per operare;2. Prestate attenzione à certi prublemi di sicurità durante l'operazione.

3. Fate un bonu travagliu in u mantenimentu è u mantenimentu di l'equipaggiu.

4. Cum'è un novu tipu di materiale di custruzzione, a machina di fence link di a catena hè usata per stabilisce a strata di rinforzu anti-crack nantu à a superficia di strutture di cimentu.

A macchina di recinzione di a catena hè una macchina automatica utilizata per pruduce a rete d'acciaio.Utilizà sta macchina pò migliurà assai l'efficienza di u travagliu è riduce i costi di produzzione.

5. L'applicazioni larga di a macchina di fence link in a custruzzione si trova ancu in u fattu chì pò esse usata per fà operazioni di custruzzione cum'è plastering è mortar nantu à a superficia di u muru.

Filettatura automatica di a rete, serratura automatica di bordu è avvolgimentu, risparmià assai forza di manodopera, u rendimentu meccanicu generale hè assai bonu, a superficia di a rete hè liscia, a rete hè uniforme, u standard di saldatura hè bella, u layout hè ragionevule, è i prublemi in a custruzzione in situ sò bè ​​risolta.Hè ancu chjamata macchina semi-automatica di recinzione di catena è macchina di recinzione di catena cumplettamente automatica in l'industria di e macchine di catena di catena.Questa serie di prudutti hè una macchina di recinzione di a catena guidata da u putere cù funzioni cum'è filettatura automatica di a rete, bloccu automaticu di bordu, è tagliatura automatica di bordu.Ampiamente utilizatu in a custruzzione di materiali d'insulazione di pareti esterni (maglia rinfurzata), ingegneria di custruzzione impermeabile, trattamentu anti-corrosione è diverse maglia di custruzzione è altri materiali.Sta serie di prudutti adopta a produzzione automatica CNC, adopta u cuntrollu di prugrammazione PLC, tutta a macchina hà un rendimentu affidabile, un funziunamentu faciule è una alta efficienza di produzzione.Sta macchina pò compie uncoiling, cutting, edge locking (doppiu filu) è altri prucessi nantu à una macchina.


Tempu di Postu: Mar-03-2023