Benvenuti à i nostri siti web!

Vite autoperforante Phillips a testa truss

Vite autoperforante Phillips a testa trusshè ancu cunnisciutu cum'è a Vite Phillips Self Drilling Head Truss Head.U drill tail screw hè un novu tipu di fastener riveting high-efficienza;a vite di drill tail hè chjamatu drill tail self-drilling auto-tapping screw per via di a so tail drill.A cuda di u drill screw hà una testa auto-perforante in a forma di una cuda di drill o una cuda puntata.Quandu a parte cunnessa hè rivettata cù a viti di perforazione, ùn hè micca necessariu un trattamentu ausiliariu in a superficia è in l'internu di a parte cunnessa.A viti di perforazione pò esse direttamente appiicata à u materiale di stallazione è u materiale di basa. Perforazione, tapping, è chjusu pò esse cumpletu rapidamente in un tempu, è ponu esse rapidamente è automaticamente perforatu è direttamente stretta è fissatu;l'efficienza di a custruzzione di a vite di perforazione hè estremamente alta;u tempu di custruzzione hè salvatu à a maiò parte, è l'efficienza di a custruzzione hè migliurata.benefici ecunomichi.E parti cunnesse rivettate cù viti di coda di perforazione anu una forte forza di ligame, una forza alta di pre-tightening, è una alta stabilità di e parti cunnesse.Quandu sceglite u drill tail screw, hè necessariu selezziunà u tipu, u materiale è a dimensione appropritatu di drill tail screw secondu u materiale è u spessore di e parti di cunnessione chì deve esse fissatu.
Prucessu speciale è vantaghji caratteristiche:
1. A superficia hè galvanizzata, cù alta luminosità, bella apparenza, è forte resistenza à a corrosione (prucessi di trattamentu di a superficia opzionale cum'è u zincu biancu, u zincu di culore, u fosfatatu neru, u fosfatatu grisgiu è u nichel).
2. Carburized è tempered, a durezza di a superficia hè alta, chì pò ghjunghje o supera u valore standard.
3. Tecnulugia avanzata, picculu torque torque è altu rendiment serratura.
U gruixu di u megliu piastra d'acciaio di perforazione ùn deve micca più di 6 mm
Usu di u produttu:
1. Decorazione interni è esterni, cum'è piastra d'acciaio di metallu, piastra d'acciaio galvanizatu, muru di cortina di metallu, compartimentu di luce di metallo, porte è finestre d'aluminiu, cartelloni, recinzione di custruzzione, bordu di guardia di custruzzione, etc.
2. L'acciaio d'angolo generale, l'acciaio di u canali, u ferru di ferru, u culore di u culore, u lattu, u PC board, è altri materiali metallichi è non-metalli sò cumminati per a stallazione.
3. In l'ingegneria struttura azzaru, u riveting è fissazione di tile azzaru di culore di struttura d'azzaru nantu à l'azzaru d'angolo, l'acciaio di u canali, è u fasciu I, u corpu di l'automobile, a scatula cuntainer, l'industria navale, l'equipaggiu di refrigerazione è l'altri prughjetti di assemblea.


Tempu di post: 28-mar-2023